Söndag

Hej däär. Vaknade runt 10 tiden imorse. Men nu när klockan är 3 så slog det mig att jag inte har ätit frukost än hehe.. Hade en trevlig kväll igår hemma hos Kristin. Det var fest. Kan lägga upp lite bilder sen. Va även på syrrans 18 års fest i ladan i fredags. Kanonkul. Ikväll ska jag på yoga med Sara och Frida!

Här kommer lite bilder från i fredags;
kameran åkte inte upp allt för ofta så det blev inte så många bilder den kvällen ;-)


Förfest med en massa tjejer. Jag gömmer mig bakom Denice (-;

Robban och Paulina

Heeeehe. Ja det kom väldigt mycket folk i alla fall och jag hade det jätte kul, tills min mobil gick sönder. Skärmen bara pajja utan att jag ens rörde den. Lack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0